Відбулася зустріч зі зовнішніми стейкхолдерами освітньо-наукової програми «Психологія» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» в рамках розширеного засідання кафедри

На кафедрі авіаційної психології факультету лінгвістики та соціальних комунікацій НАУ в рамках розширеного засідання кафедри від 18 січня 2024 року відбулася зустріч зі зовнішніми стейкхолдерами освітньо-наукової програми «Психологія» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки». На зустрічі були присутні високошановні: доктор психологічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, заступник директора Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України з науково-інноваційної роботи О.М. Кокун; практичний психолог, кризовий інтервент, доктор філософії з психології аспірантка лінгвістики та цифрової гуманітаристики в Університеті Палацького (м. Оломоуць, Чеська Республіка) К.О. Гордієнко; доктор філософії (PhD) в галузі психології. Під час зустрічі обговорювали питання:- удосконалення освітньо-професійних програм за спеціальністю 053 «Психологія» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», а саме, конкретизація інформації у 5-му розділі освітньої програми. Акцентувалась увага на важливості чіткого розуміння процесу атестаційного екзамену за спеціальністю, що повинен перевіряти досягнення результатів навчання, визначених Стандартом вищої освіти та освітньою програмою. Зокрема, обговорювалась важливість змісту таких видів роботи як опрацювання проблемних ситуацій або комплексних задач, які орієнтовані не на окремі навчальні дисципліни, а на можливість перевірки рівня досягнення здобувачем конкретного програмного результату навчання; – залучення для викладацької роботи, консультування, спільної підготовки учбових програм, методичних та навчальних матеріалів провідних фахівців підприємства; – складення договору на проведення всіх видів практик на підприємстві, що є потенційним для працевлаштування здобувачів фахової вищої освіти. Стейкхолдери визначили компетентності, якими необхідно володіти майбутнім спеціалістам для успішного виконання професійної діяльності, а також наголосили на важливості виокремлення вибіркової частини програм, які є важливим елементом підготовки психологів-практиків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *