Пари з МАК (метафоричними асоціативними картами) у студентів-другокурсників кафедри проходять дійсно цікаво, корисно та ресурсно

Пари з МАК (метафоричними асоціативними картами) у студентів-другокурсників кафедри проходять дійсно цікаво, корисно та ресурсно. З першого заняття стає зрозуміло, що це не просто звичайна лекція чи семінар — це процес глибокого занурення у себе, коли кожен має можливість відкрити для себе щось нове, несподіване і навіть трохи чарівне.
Коли на столі з’являються МАК, одразу ж стає цікаво, що вони приготували для нас цього разу. Карти завжди різні, як і відчуття від роботи з ними. Вони не нав’язують жорстких інструкцій, але м’яко спрямовують до роздумів, рефлексії та внутрішнього діалогу. І хоч може здатися, що це гра, насправді вона є потужним інструментом для самопізнання.
Крім цього, робота з картами є не тільки навчальною, а і дає відчутний практичний результат. Вони змушують мислити ширше, відкривають нові перспективи для вирішення проблем чи просто для більшого усвідомлення власного шляху. МАК дозволяють знайти відповіді там, де раніше були лише питання. Вони ніби підказують, на що звернути увагу, як подивитися на ситуацію під іншим кутом. Кожен після такої пари йде з новими ідеями, інсайтами та, головне, відчуттям внутрішньої сили та натхнення.
У результаті, пари з МАК — це не просто навчальний процес. Це шлях до себе, до розуміння своїх ресурсів та потенціалу. І саме цей формат дає можливість відчути, що навчання може бути не лише корисним, але й цікавим, захоплюючим і дуже натхненним.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *