16 грудня у межах засідання психологічного гуртка кафедри авіаційної психології “PsyLab” під керівництвом старшого викладача кафедри Чернявської Світлани Миколаївни відбулося обговорення зі студентами проблеми підвищення стресостійкості студентської молоді в умовах пандемії SARS-Cov-19.
Було розглянуто сучасний діагностичний інструментарій для визначення стресостійкості студентів (Тест життєстійкості С. Мадді в адаптації Д. Леонтьєва і О. Рассказової, тест самооцінки стресостійкості С. Коухена та Г. Вілліансона , експрес-діагностика схильності до немотивованої тривожності В.В. Бойка, тест особистісної і ситуативної тривожності Ч. Спілбергера, Ю.Л. Ханіна, шкала оптимізму та активності Н.Є. Водоп’янової та М. Штейн), а також визначено шляхи підвищення стресостійкості в умовах пандемії.