Студенти вибіркового курсу «Психологічна корекція посттравматичних стресових розладів» долучилися до обговорення змісту освітнього компонента 📝📍
У рамках вивчення вибіркової дисципліни «Психологічна корекція посттравматичних стресових розладів» старшим викладачем кафедри Надією ГАВРИЛОВОЮ було проведено анонімне опитування студентів 2, 3 та 4 курсів, які самостійно обрали цей курс із циклу вибіркових освітніх компонентів.
Метою опитування було зібрати зворотний зв’язок, оцінити актуальність змісту та визначити напрями подальшого вдосконалення дисципліни.
Студентам було запропоновано відповісти на три ключові питання:
📌 Чому ви обрали курс «Психологічна корекція посттравматичних стресових розладів»?
📌Чи виправдав курс ваші очікування?
📌Що ще ви б хотіли отримати в рамках курсу?
📝Отримані відповіді засвідчили високу зацікавленість темою ПТСР, практичною значущістю інструментів психологічної підтримки та готовністю студентів поглиблювати свої навички. Багато хто відзначив, що курс став для них цінним і професійно, і особисто: «Цей курс дав мені розуміння того, як працюють механізми травми, та навчив підходів, які реально можна застосувати в практиці»; «Сподобалась практична частина — багато інструментів одразу хочеться випробувати в роботі»; «Курс допоміг подивитись на психологічну допомогу після травми більш системно й усвідомлено».🖌️
На основі зібраних пропозицій кафедра вже запланувала внести корективи до змісту курсу, розширити практичні блоки та інтегрувати рекомендації студентів у структуру майбутніх занять.
🔗📚 Такий формат співпраці підсилює якість освітніх компонентів і дозволяє студентам реально впливати на зміст власної професійної підготовки ✨




