Метою заходу було створення комфортної атмосфери для обговорення актуальних питань навчання, а також сприяння самовираженню та емоційній стабільності через творчі техніки.
Заняття розпочалося з короткої бесіди про виклики, з якими стикаються студенти в процесі навчання, та шляхи їх подолання. Після цього куратор запросив студентів взяти участь в арт-терапевтичній вправі. Учасники отримали різні художні матеріали – папір, фарби, олівці та пастель – і мали можливість виразити свої емоції та переживання через малювання.
Процес творчості допоміг студентам не лише розслабитися, але й краще зрозуміти свої внутрішні стани та емоції. Арт-терапія сприяла розвитку рефлексії та підвищенню емоційної грамотності. Куратор групи Дар’я ШАХАНОВА провела обговорення створених робіт, підкресливши важливість невербального самовираження та його значення для психоемоційного здоров’я.
Завершальний етап кураторського часу був присвячений обміну враженнями. Студенти відзначили, що заняття з елементами арт-терапії допомогло їм краще усвідомити свої відчуття, а також зняти напругу, пов’язану з навчальними навантаженнями.