Використання іграшок у психологічній підтримці дозволяє вирішувати важливі психотерапевтичних завдання, що виникають внаслідок переживання травмівних подій, тривалого психоемоційного напруження, а саме: повертає почуття безпеки, віри, надії; вчить, як вправлятися зі своїми емоціями; надихає на творчість; надає впевненості для самовираження; допомагає спілкуванню; повертає людину до розуміння власного «Я», піднімаючи її у розвитку на вищий щабель – вміння справлятися із життєвими викликами, тому екскурсія була і змістовна, і емоційна одночасно.
Фонди музею задіяні для консультативно-методичної роботи як навчально-наочна база, для учнів та студентів вищих навчальних закладів, учителів, вихователів, методистів, інших педагогічних кадрів. Фахівці музею щороку готують публікації науково-популярних статей. Періодично для широкого кола зацікавлених осіб проводяться майстер-класи тематично пов’язані з черговою експозицією іграшок.
Дякуємо працівникам Державного музею іграшки за надзвичайно цікаву екскурсію. Адже іграшка є не лише захоплюючим об’єктом для дослідження, але й потужним інструментом в роботі психолога.