Екскурсія студентів-психологів разом з керівниками практики до Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського була корисним досвідом, що поєднував у собі як пізнавальну, так і культурну складові.
Екскурсія розпочалася з привітання студентів представниками бібліотеки, які розповіли про історію та значення закладу. Національна бібліотека імені В. І. Вернадського є однією з найбільших бібліотек світу, головною науковою бібліотекою України та важливим осередком наукової діяльності.
Студенти оглянули основні відділи бібліотеки, кожен з яких виконує свою структурну функцію:
- Читальні зали та зали каталогів. Студенти побували у різних читальних залах, де вони могли побачити сучасні умови для навчання та наукової роботи. Особливий акцент було зроблено на електронних каталогах та доступі до цифрових ресурсів.
- Рідкісні та цінні видання: Відділ рідкісних книг викликав особливий інтерес у студентів. Їм показали старовинні манускрипти, першодруки та рідкісні видання, що мають велике культурне та історичне значення.
- Науково-дослідний відділ: Студенти дізналися про науково-дослідну роботу бібліотеки, яка включає в себе вивчення та збереження книжкових пам’яток, розвиток бібліотечної науки та участь у міжнародних проектах.
Окремо проговорили психологічні аспекти бібліотечної діяльності, такі як підтримка пізнавальних потреб та контактів з користувачами; дизайн та організацію бібліотечного простору, які впливають на концентрацію, комфорт та ефективність роботи користувачів.
На завершення екскурсії студенти мали змогу поставити питання та поділитися своїми враженнями. Вони також отримали рекомендації щодо використання бібліотечних ресурсів для власних наукових досліджень. Представники бібліотеки запросили студентів відвідувати бібліотеку частіше та користуватися всіма доступними ресурсами для підвищення свого рівня знань та професійної підготовки.
Екскурсія до Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського стала для студентів-психологів цінним досвідом, що дозволив їм глибше зрозуміти важливість книгозбірень у науковій та культурній діяльності.