Хохліна Олена Петрівна

Професор кафедри авіаційної психології
Факультету лінгвістики та соціальних комунікацій
Національного авіаційного університету

Доктор психологічних наук, професор, Відмінник освіти України

Сфера наукових інтересів: методологічні основи психології; психологія діяльності та її формування, забезпечення усвідомленої зовнішньої та внутрішньої активності людини, формування психологічної готовності до діяльності; психологія інтелектуальної  сфери субꞌєкта діяльності та її формування; стильові особливості життєдіяльності людини та їх особистісна детермінація; психологія особистості  та її становлення, смислова сфера особистості; корекційна спрямованість навчання та виховання та психолого-педагогічні технології її забезпечення; психологія дітей з особливими освітніми потребами, психологічні засади педагогічного впливу на осіб з вадами психофізичного розвитку.

Загальна кількість наукових і навчально-методичних праць: понад 500.

Профіль SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57219595229 h-індекс – 1 (цитування – 3).

Профіль Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=HRQPQpsAAAAJ&hl=ru h-індекс – 9 (цитування – 678); і10-індекс – 9.

Профіль ORCID: orcid.org/0000-0002-2126-5011

Профіль ResearchGate: http://researchgate.net/profile/Olena Hohlina

Профіль на сайті НТБ НАУ: http://lib.nau.edu.ua/naukpraci/teacher.php?id=12086

Профіль у репозитарії НАУ: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9109

Підготовлено 1 доктор наук (Татьянчикова І.В.) та 11 кандидатів наук (Татьянчикова І.В., Вержиховська О.М., Ерніязова В.В., Горбенко С.Л., Кущенко І.В., Блеч Г.О., Матющенко І.М., Старцева В.П., Оверченко А.І., Ляшко В.В., Трикоз С.В.).

ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ:

Монографії:

  1. Хохліна О.П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку / Хохліна Олена Петрівна: Монографія. – К.: Пед. думка, 2000.—288 с.
  2. http://Хохліна О.П. Смисл життя як умова самореалізації особистості. Moderní aspekty vědy: XІV. Díl mezinárodní kolektivní monografie. Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. 266-275. http://perspectives.pp.ua/public/site/mono/monography-14.pdf
  3. http://Чернявська С.М., Хохліна О.П. Психологічна готовність до діяльності як умова професійної самореалізації студентів-пілотів цивільної авіації. Там само. C. 287-306. http://perspectives.pp.ua/public/site/mono/monography-14.pdf
  4. http://Хохліна О.П. Зміст категорії розвитку як основа розробки психологічних засад корекційного впливу на дітей з особливими освітніми потребами. Сучасні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти: теорія, досвід, інновації: монографія /За заг. ред. проф. І. В. Татьянчикової. Вид. 4. Слов’янськ: Вид-во Б. І. Маторіна, 2021. – С.78-88.
  5. http://Хохліна О.П., Помиткіна Л.В. Стильові особливості спілкування студентів та їх психологічна зумовленість. Соціальні комунікації в інноваційному освітньому просторі: теоретичні та прикладні аспекти: Колективна монографія / Під заг. ред. С.М. Ягодзінського, А.М. Кокарєвої. К.: Талком, 2020. С.63-77. DOI: 18372/43138 (http://doi.org/10.18372/43138)
  6. http://Хохліна О.П. Проблема змісту основних категорій спеціальної психології. Сучасні проблеми спеціальної освіти: теорія, досвід, інновації: монографія / За заг. ред. проф. І.В.Татьянчикової. Вид. 3. Словꞌянськ: Вид-во Б.І.Маторіна, 2019. С. 111-123.
  7. http://Хохліна О.П. Сутність індивідуальності у контексті співвідношення        понять «людина», «індивід», «особистість». Індивідуальність  у психологічних вимірах спільнот та професій в умовах мережевого суспільства: Монографія колективна / За ред. Л.В. Помиткіної, О.П.Хохліної.  К.: ТОВ «Альфа-ПІК», 2019. С.33-39.
  8. http://Хохліна О.П. Індивідуальний стиль активності та його становлення як умова успішного функціонування   суб’єкта. Там само. С.43-55.
  9. http://Хохліна О.П. Особистісний підхід як методологічний інструментарій забезпечення становлення в людини її індивідуальності. Там само. С.76-85.
  10. http://Хохліна О.П. Психологічний зміст соціалізації дитини в освітньому закладі. Там само. К.: ТОВ «Альфа-ПІК», 2019. С.86-96.
  11.  

Публікації за фахом:

  1. http://Khokhlina, O., Pomytkina, L., Lych, O., Gorbenko, S., Kazak, A. (2020). Psychological determinacy of communication styles of aviation industry students. IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, 918(1), 012175. doi:10.1088/1757-899X/918/1/012175 (SKOPUS)
  2. http://Khokhlina, O., Pomytkina, L., Yakovytska, L., Lych, O., Khokhlin, D. (2020). Psychological aspects of ensuring the efficiency of professional activity of a project engineers. E3S Web of Conferences,  210, 22041. doi: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202021022041 (SKOPUS)
  3. http://Khokhlina, O., Pomytkina, L., Yakovytska, L., Ichanska, O., Khokhlin D. (2021). The study results of design engineers’ professional activity psychological readiness. E3S Web of  Conferences, Vol. 258, 02012  (2021) UESF-2021  https://doi.org/10.1051/e3sconf/202125810012 (SKOPUS)
  4. http://Zavalevskyi,Y., Flyarkovska, O., Gorbenko,S., Berezhna, T., Khokhlina, O.,  Melnychuk, V., Moskaljova, A. (2021). Management principles of activity of psychological service in the education system of Ukraine. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 11/02-XXI, 160-164. (Accession Number: WOS: 000701349900027).
  5. http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110221/PDF/110221.pdf (WOS)
  6. http://Lada Yakovytska, Viktoriia Synyshyna, Eduard Pomytkin and Olena Khokhlina (2021). Psychological and pedagogical correlates of formation of communicative competence of future psychologists-practitioners. MATEC Web Conf. 9th edition of the International Multidisciplinary Symposium “UNIVERSITARIA SIMPRO 2021”: Volume 342, 2021. Published online: 20 July 2021.
  7. http://Хохліна, О., & Горбенко, С. (2021). Параметри вивчення смислу життя людини. Débats scientifiques et orientations prospectives du développement scientifique: collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ» avec des matériaux de la II conférence scientifique et pratique internationale (Vol. 2), Paris, 1er octobre 2021. ParisVinnytsia: La Fedeltà & Plateforme scientifique européenne, 2021. С.33-35. https://doi.org/10.36074/logos-01.10.2021.v2.12
  8. Хохліна, О. (2021). Розвивальні ефекти педагогічного процесу у закладах освіти.  Проблеми освіти. 2(95). С. 67-78. https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-95.2021.05
  9. Хохліна О.П., Середіна О.Д. Особистісний профіль студентів з ефективною учбовою діяльністю. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина». 2021. №3(3). С.279-290. https://doi.org/10.52058/2786-4952 -2021-3(3)-279-290
  10. Синьов В.М., Хохліна О.П. Категорія діяльності: сутність та використання у психолого-педагогічних дослідженнях. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): зб.наук. праць. Вип. 16. Том 1 / за ред. М.К. Шеремет. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2020. С.30-244.  ДОІ 10.32626/2413-2578.2020-16.230-244
  11. Хохліна О.П. До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами. Особлива дитина: навчання і виховання. 2020. №2. С.57-63.
  12. Хохліна О.П. Психолого-педагогічна характеристика учнів з помірною розумовою відсталістю як основа визначення напрямів педагогічної роботи. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): зб. наук. праць.  Вип. 13 / за ред. О. Гаврилова, В. Синьова. Кам‘янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2019. С.292-302.
  13. Хохліна О.П. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі. Особлива дитина: навчання та виховання. №2. С.21-32.
  14. Хохліна О.П. Проблема змісту особистості як базової категорії психології. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. Том ХІV: Методологія і теорія психології. Вип. 2. Київ-Ніжин: Видавець «ПП Лисенко М.М.», 2019. С.388-397.
  15. Хохліна О.П. Особливості побудови корекційно спрямованого педагогічного процесу у спеціальній освіті. Нові технології навчання: зб. наук. праць ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Вип. 92. К., 2019. С.291-297.
  16. Хохліна О.П. Суть методології науки у змісті професійної підготовки психолога. Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: зб. наук.пр. /за заг.ред. Л.В.Помиткіної, Т.В.Вашеки, О.М.Ічанської. К.: ТОВ «Альфа-ПІК», 2019. С.254-259.
  17. Хохліна О.П., Трейтяк М.В. Соціально-психологічна адаптованість підлітків, схильних до девіантної поведінки. Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: зб. наук.пр. /за заг.ред. Л.В.Помиткіної, Т.В.Вашеки, О.М.Ічанської. К.: ТОВ «Альфа-ПІК», 2019. С.260-263.
  18. Хохліна О.П. Особливості формування розумової сфери в учнів з різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань. Особлива дитина: навчання і виховання. №1. С.45-54.
  19. Хохліна О.П. Суть особистості як концептуальна основа становлення професіонала. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Становлення особистості професіонала: перспективи й розвиток» 23 березня 2018 р. Одеса: ОДУВС, 2018. С.245-250.
  20. Хохліна О.П. Проблема методологічних підходів у психології. Юридична психологія. №1. С.7- 19.
  21. Хохліна О.П. Пояснювальні принципи психології у теоретичній спадщині Олександра Ткаченка. Психологічні науки: проблеми і здобутки: зб. наук. статей Київс. міжн. ун-ту й Інституту соціальної та політичної психології НАПНУ / за ред. Татенка В.О. Вип.1 (11). К., 2018. С. 191-212.
  22. Хохліна О.П. Cутність формування загальнотрудових умінь у школярів з недостатніми інтелектуальними можливостями. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Зб. наук. праць. Вип. 12 / за ред. О.В. Гаврилова, В.М. Синьова. Кам‘янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2018. С. 310-320.
  23. Хохліна О.П., Сила Д.В. Особливості спрямованості особистості як детермінанта успішності соціально значущої активності студентів. Психологічні науки: проблеми і здобутки: зб. наук. статей Київс. міжн. ун-ту й Інституту соціальної та політичної психології НАПНУ / за ред. Татенка В.О. Вип.2 (12). К., 2018. С. 279-293.
  24. Хохліна О.П., Чечко А.В. Особливості спілкування майбутніх психологів-екстравертів та інтровертів. Юридична психологія. №2. С.83-96.
  25. Хохліна О.П. Проблема методологічних підходів у психології. Юридична психологія. №1. С.7-19.
  26. Хохліна О.П. Проблема змісту базових категорій психології. Юридична психологія. №1. С.21-34.
  27. Хохліна О.П. Значення поглядів Л.С.Виготського для розробки проблеми розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. праць Донбаського державного педагогічного університету. № 1 (81). Харків: ТОВ “Видавництво НТМТ”, 2017. С. 64-74.
  28. Хохліна О.П. Проблема використання в юридико-психологічних дослідженнях пояснювальних принципів, що походять із філософії. Філософські, методологічні та психологічні проблеми права: Матеріали VII Всеукраїнської науково-теоретичної конференції (Київ, 11 листопада 2017 року) Київ: Нац. акад. внутр. справ, 2017. С.437-440.
  29. Білецька Н.І., Хохліна О.П.До питання місця саморегуляції у структурі особистості. Забезпечення прав і свобод людини: сучасний стан та перспективи розвитку:  Матеріали підсумкової науково-теоретичної конференції (Київ, НАВС, 21 квітня 2017 р.). С.151-154.
  30. Хохліна О.П. , Строїч В.В. Особливості інтересів студентів залежно від виявів ознак фемінності-маскулінності. Юридична психологія. 2017. №2. С.11-20.
  31. Хохліна О.П. Проблема структури особистості у психології. Юридична психологія. №2. С.20-31.
  32. Хохліна О.П. До проблеми суті категорії відображення у психології. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Зб. наук. пр. Вип. 7, у 2 т. / за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова. Кам‘янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2016. Т.1. С.412-423.
  33. Хохліна О.П. Особистісний підхід в інклюзивному навчанні дітей з психофізичними порушеннями. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 32. Частина 1. Зб. наук. праць. К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2016. С.302-307.
  34. Хохліна О.П. Розвиток як ключова категорія проблеми корекційної роботи у спеціальній освіті. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Зб. наук. праць. Вип 8 / за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова. Кам‘янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2016. С.80-89.
  35. Хохліна О.П. До проблеми біологічної та соціальної детермінації становлення особистості. Європейська інтеграція України: сучасний стан та перспективи розвитку, присв. Дню науки та 95-річчю Нац. академії внутр. справ (м.Київ, 22 квітня 2016): Тези підсумк. наук.-теорет. конф. К.: Нац. акад. внутр. справ, 2016. С.169-172.
  36. Хохліна О.П. Психологічні закономірності онтогенетичного розвитку людини. Стан дотримання прав людини в умовах сучасності: теоретичні та практичні аспекти: Мат-ли VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, НАВС, 8 грудня 2016 р.). Київ: НАВС, 2016. С.15-19.
  37. Хохліна О.П. Проблема методологічних принципів психології. Юридична психологія. №2. С.5-23.
  38. Хохліна О.П. До проблеми суті корекційно-розвивальної роботи в спеціальному освітньому закладі. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Збірник наукових праць / за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова. Вип. V. В 2-х т., том 1. Кам‘янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2015. С.323-333.
  39. Білецька Н.І., Хохліна О.П. Про підхід до вивчення проблеми психічної саморегуляції майбутніх правоохоронців. Правові реформи України: реалії сьогодення: Тези доповідей УП Всеукр. наук.-теор. конф., присвяченої Дню юриста України (Київ, 29 жовтня 2015 р.). К.: НАВС, 2015. Ч.2. С.224-226.
  40. Стрижак О.Г., Хохліна О.П. До проблеми збереження психологічного здоров’я у професійній діяльності майбутнього правоохоронця. Юридична психологія в Україні: здобутки та перспективи, том 2: тези доп. наук.-практ.конф. (Київ, 26 берез. 2015 року) / [ред. кол. В.В. Чернєй, М.В. Костицький, О.І. Кудерміна та ін.]. К. : Нац. акад. внутр. справ, 2015. С.49-52.
  41. Хохліна О.П. Формування діяльності як засіб соціалізації учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30. К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. С.332-338.
  42. Хохліна О.П. До проблеми суті діяльнісного підходу у контексті суб’єктно-діяльнісної концепції. Правові реформи України: реалії сьогодення: Тези доповідей УП Всеукр. наук.-теор. Конф., присвяченої Дню юриста України (Київ, 29 жовтня 2015 р.). К.: НАВС, 2015. Ч.2. С.230-232.
  43. Хохліна О.П., Шут Г.С. Психологічні особливості студентів з різним стилем лідерства Юридична психологія і педагогіка. №1. С.62-79.
  44. Хохліна О.П. Проблема корекційної  спрямованості  трудового навчання  дітей  з інтелектуальними вадами. Актуальні питання корекційної освіти. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університеті імені Івана Огієнка / За ред. В.М.Синьова, О.В.Гаврилова. Вип.ІV. Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2014. С.412-422.
  45. Ельшокрі Я.О., Хохліна О.П. Дослідження тривожності студентів впродовж навчання у вищому навчальному закладі. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Додаток 3 до вип. 31: Тематичний випуск «Проблеми емпіричних досліджень у психології». К.: Гнозис, 2014. С.85-88.
  46. Білецька Н.І., Хохліна О.П. Особливості інтересів студентів різної фороми навчання. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Додаток 3 до вип. 31: Тематичний випуск «Проблеми емпіричних досліджень у психології». К.: Гнозис, 2014. С.20-23.
  47. Хохліна О.П. Теоретичні засади удосконалення змісту освіти школярів з порушеннями інтелекту на перетині століть. Особлива дитина: навчання і виховання. №2. С.28-37.
  48. Хохліна О.П., Хохліна І.В. Саморегуляція як показник особистісного зростання учнів спеціальних освітніх закладів. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Корекційна педагогіка і психологія / за ред. О.М.Вержиховської, В.І.Співака. Вип. 4. Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2013. С. 226-231.
  49. Хохліна О.П. Психолого-педагогічне забезпечення соціалізації дитини в освітньому закладі: теоретичний аспект проблеми. Актуальні проблеми психології: Зб. наук. пр. Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013. Том ХІ. Соціальна психологія. Вип. 6. Книга П. С.416-424.
  50. Хохліна О.П. До проблеми суті саморегуляції особистості. Перспективи втілення демократичних цінностей та реалізації прав людини в Україні: матеріали підсумкової наук.-теор. конф. Студентів. Київ, 24 квітня 2013 року. К.: Алерта, 2013. С. 290-292.
  51. Хохліна О.П. Психологічні засади формування професійно-значущих якостей у майбутніх правоохоронців. Юридична психологія та педагогіка. №2. С.3-21.
  52. Хохліна О.П. Становлення індивідуального стилю цілеспрямованої активності як умова успішного функціонування суб’єкта в екстремальних ситуаціях. Проблеми екстремальної та кризової психології. Зб. наук. пр. Вип. 14. Частина П. Харків: НУЦЗУ, 2013. С.391-399.
  53. Ляшко В.В., Хохліна О.П. Індивідуальний стиль діяльності: особливості прояву та передумови становлення у школярів з інтелектуальними вадами. Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. №3. С.38-44.
  54. Хохліна О.П. До проблеми формування діяльності школярів в умовах спеціального освітнього закладу. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / [за ред. О.В.Гаврилова, В. І. Співака]. Вип. XХШ в трьох частинах, частина 1. Серія: соціально-педагогічна. Кам’янець-Подільський: Медобори-2006, 2013. С.379-389.
  55. Перепелиця С.П., Хохліна О.П. Психологічні особливості студентів, схильних до тютюнопаління. Социально-психологические особенности личности в условиях трансформации общества: Сб. статей по материалам  П межд. Наук.-практ. конф. (28 февр. 2013 года, Украина, Донецкая обл., г.Макеевка).  Макеевка: Макеевский экономико-гумманитарный институт, 2013. С.170-174.
  56. Хохліна О.П. Теоретичні аспекти психолого-педагогічного забезпечення соціалізації дитини. Вісник Донбаського державного педагогічного університету. Серія: Корекційна педагогіка і психологія: Зб. наукових праць. Вип. 1. Слов’янськ: ДДПУ, 2013. С.197-208.
  57. Хохліна О.П. Особистість у контексті проблеми соціалізації аномальної дитини. Зб. наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені І.Огієнка. Серія соціально-педагогічна. Вип. 20. У двох частинах. Частина 1. – Кам’янець-Подільський: Медобори-2006, 2012. С.257-265.
  58. Хохліна О.П. Категорія свідомості: суть та використання у педагогічному процесі спеціального освітнього закладу. Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / [за ред. О.В.Гаврилова, В. І. Співака]. Вип. XХI в двох частина, частина 1. Серія: соціально-педагогічна. Кам’янець-Подільський: Медобори-2006, 2012. С.252-258.
  59. Хохліна О.П. Проблема стильових особливостей життєдіяльності людини у контексті її онтогенетичного розвитку. Естетика і етика педагогічної дії: Зб.наук.пр. Вип. 4.– К.: Полтава, 2012. С.62-74.
  60. Хохліна О.П. Організація педагогічної роботи у спеціальних закладах освіти на основі системно-структурного підходу. Вісник Луганського національного ун-ту ім.Тараса Шевченка: Педагогічні науки. Частина П. – Луганськ, 2011. №14(225) травень. С.75-80.
  61. Хохліна О.П. Психологічні засади проведення корекційної роботи з дітьми, що мають порушення психофізичного розвитку. Проблеми освіти: Наук. зб. / Ін-т інов. техн. і змісту осв. МОНмолодьспорт Укр. К., 2011. Вип.67. С.70-74.
  62. Хохліна О.П. Теорія учбової діяльності: межі використання в навчанні розумово відсталих школярів. Зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського національного університету ім. І.Огієнка / за ред. О.Гаврилова, В.Співака. Вип.17. В двох частинах. Частина 2. Серія соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський: Медобори -2006, 2011. С.6-15.
  63. Хохліна О.П. Психолого-педагогічне забезпечення соціалізації дитини з порушеннями психофізичного розвитку у спеціальному освітньому закладі: теоретичний аспект проблеми. Вісник Луганського нац. ун-ту ім.Т.Г.Шевченка. Педагогічні науки. 2011. №23(234). Грудень. С.211-219.
  64. Хохліна О.П. Про можливість реалізації теорії учбової діяльності у практиці навчання допоміжної школи. Зб. матеріалів міжнародної наук.-практ. конференції «Розвивальне навчання та школа діалогу культур – можливості взаємодоповнення» (12 квітня 2011 р., м Луцьк). Луцьк, 2011. С.132-136.
  65. Хохліна О.П. Теоретичні аспекти проблеми психолого-педагогічного забезпечення соціалізації дитини з порушеннями психофізичного розвитку у контексті особистісного підходу. Матеріали Всеукраїнської конференції «Людиноцентризм як основа гуманітарної політики України: Освіта, політика, економіка, культура» 22 лютого 2011 р., м.Київ. К., 2011. С.260-268.
  66. Хохліна О.П. Психологічні засади проведення корекційної роботи з дітьми, що мають порушення психофізичного розвитку. Проблеми освіти: Наук. зб. /Ін-т інов. техн. і змісту осв. МОНмолодьспорт Укр. Київ, 2011. Вип.67 С.70-74.
  67. Хохліна О.П. До проблеми психологічного обґрунтування принципу усвідомленого навчання та виховання студентів. Актуальні питання психологічного забезпечення навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах: Матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції, 21 травня 2010 р., м.Київ, КНУВС. К., 2010. С.13-15.
  68. Оверченко А.І., Хохліна О.П. Сутність та структура правосвідомості як основи формування правомірної поведінки. Становлення особистості професіонала: перспективи та розвиток: Матеріали Ш Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 лютого 2010 р., м.Одеса. Одеса, 2010. С.261-262.
  69. Хохліна О.П. Системний, діяльнісний та особистісний підходи як методологічний інструментарій діяльності дефектолога. Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія соціально-педагогічна. Вип. 11. Кам’янець-Подільський, 2009. С.162-168.
  70. Хохліна О.П. Забезпечення соціалізації дитини як мета діяльності спеціального освітнього закладу. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод. Зб. Вип.11. Л.: Науковий світ, 2009. С.287-291.
  71. http://Хохліна О.П. Зміст реабілітаціЇ у контексті співвідношення категорій спеціальної психології. Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки: Зб. наук.праць Інституту колекційної педагогіки та психології. НПУ ім.М.П. Драгоманова. Кафедра тифлопедагогіки. – К., 2009. – Вип. 9(1). – С.128-140.
  72. http://Старцева В.П., Хохліна О.П. До проблеми вивчення змістового компонента соціально-побутового орієнтування молодших школярів-сиріт із ЗПР. Теорія і практика олігофренопедагогіки та спеціальної психології: Зб.наук.пр.. К.: Освіта України, 2009. №4. – С.232-243
  73. http://Хохліна О.П. Передумови педагогічної роботи з дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю шкільного віку. Науковий часопис НПУ ім.М.П.Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та психологія. Зб. наук. праць. К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2008. №9. С.134-139.
  74. http://Хохліна О.П. До проблеми суті реабілітаційної роботи в спеціальному освітньому закладі. Вісник Луганського національного педагогічного університету ім.. Т.Шевченка: Педагогічні науки. Луганськ, 2008. №22 (161) лист. С.240-249.
  75. http://Хохліна О.П. Реабілітаційна робота в спеціальному освітньому закладі: Теоретичний аспект проблеми. Зб. Наук.праць Камꞌянець-Подільського нац.ун-ту ім.. Івана Огієнка. Серія соціально-педагогічна. – Камꞌянець-Подільський, 2008. Вип. 10. С.159-164.
  76. http://Хохліна О.П. Теоретичні аспекти функціонування реабілітаційних центрів для осіб з порушеннями психофізичного розвитку. Дефектологія. №2. С.29-31.
  77. http://Хохліна О.П. Формування діяльності як основа педагогічного впливу на дітей з порушеннями розумового розвитку. Зб. наук. пр. Камꞌянець-Подільського державного університету : Серія соціально-педагогічна. Вип. УП /За ред. О.В.Гаврилова, В.І.Співака. Камꞌянець-подільський: ПП Мошинський В.С., 2007. С.330-333.
  78. http://Хохліна О.П. Усвідомленість як базова характеристика діяльності. Юридична психологія та педагогіка. К.: КНУВС, 2007. С. 29-38.
  79. http://Хохліна О.П. Про підхід до розробки педагогічного забезпечення виховання, розвитку та сприяння соціально-побутовій адаптації дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. Сучасні проблеми організації роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку: Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія Соціально-педагогічна. Вип. 6. Кам’янець-Подільський, 2006. С. 223-226.
  80. http://Хохліна О.П. Педагогічні та розвивальні ефекти освіти. Дидактика професійної школи: Зб. наук. пр. Вип.. 4. / Ред. кол. С.І. Гончаренко та ін. Хмельницький: ХНУ, 2006. С.87-90.
  81. http://Хохліна О.П. Психолого-педагогічні аспекти функціонування реабілітаційних центрів для осіб з порушеннями психофізичного розвитку. Сучасні підходи інтеграції та соціалізації дітей з особливими потребами: Мат-ли міжн. наук.-пр. конф. 24-25 січня 2006р., Луцьк. Луцьк, 2006. С.132-137.
  82. http://Хохліна О.П. Діяльність як базова категорія спеціальної психології. Актуальні проблеми соціології, психології та педагогіки: Мат-ли Всеукр.наук.-пр.конф. «Тенденції розвитку психології в Україні: історія та сучасність», 22 травня 2006 р. в КНУ ім.Т.Шевченка. К.: Либідь, 2006. С.132-138.
  83. http://Хохліна О.П. Проблема суті особистісного підходу як методологічної основи розробки особистісно орієнтованих освітніх технологій. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод.зб. Вип.8. Т.1. Запоріжжя, 2006. С. 201-205.
  84. http://Хохліна О.П. Основні категорії спеціальної психології. Науковий часопис НПУ ім.М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. Зб. наук.праць. К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2006. №6. С. 151-158.
  85. http://Хохліна О.П. Цілі та показники ефективності освітнього процесу у допоміжній школі. Науковий часопис НПУ ім.М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. Зб. наук. праць. К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2006. №6. С. 83-88.
  86. http://Хохліна О.П. Проблема індивідуального стилю діяльності людини у змісті курсу загальної психології. Проблеми пенітенціарної теорії та практики: Щорічний бюлетень / За заг.ред. А.А.Музики. К.: КЮІ КНУВС, 2005. С.563-569.
  87. http://Хохліна О.П. Реалізація цілей спеціальної освіти у навчально-виховних технологіях: психолого-педагогічний аспект. Наукові записки Інституту психології імені Г.С.Костюка АПН України / За ред. Академ. С.Д.Максименка. К.: Главник, 2005. Вип. 26 в 5 т. Т.5. С.313-318.
  88. http://Хохліна О.П. Особливості психічного розвитку розумово відсталого дошкільника. Актуальні проблеми спеціальної психології та педагогіки: Зб.наук.пр. Херсон: Ін-т природознавства Херсонсського держ.ун-ту, 2005. С.162-171.
  89. http://Хохліна О.П. Концептуальні підходи до розробки корекційних технологій трудового навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями. Дефектологія. №1. С.15-18.
  90. http://Горбенко С.Л., Хохліна О.П. Питання дослідження рольової поведінки підлітків з вадами розумового розвитку. Педагогіка і психологія. №1. С.83-88.
  91. http://Хохліна О.П. Педагогічні та розвивальні ефекти освіти.  Вісник Луганського нац.ун-ту ім. Т.Шевченка. Педагогічні науки. №134 (93), грудень. Луганськ, 2005. С.203-209.
  92. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г.М. Державний стандарт освіти для спеціальної загальноосвітньої (допоміжної) школи для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку: Освітня галузь “Технології” (Початкова ланка). Трудова підготовка в закладах освіти. №3. С.51-52.
  93. http://Хохліна О.П. Освітній процес у спеціальній школі для дітей з вадами інтелекту: теорія та практика. Рідна школа. 2005. №6. С.13-15.
  94. http://Ляшко В.В., Хохліна О.П. Становлення індивідуального стилю трудової діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод. зб. К., 2005. С.216-219.
  95. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г.М. Особливості змісту програм з трудового навчання учнів з порушеннями розумового розвитку. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод. зб. К., 2005. С.160-163
  96. http://Хохліна О.П. Теоретичні та практичні аспекти проблеми спеціальної освіти. Наук. часопис Нац.пед.ун-ту ім.М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка і психологія. Випуск 3. К., 2005. С.156-163.
  97. http://Хохліна О.П. Теоретичні засади створення корекційних технологій трудового навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Наук.часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 13 «Проблеми трудової та професійної підготовки. Вип.1. К, 2005. С. 179-185.
  98. http://Хохліна О.П. Корекційно-розвивальна робота в спеціальних закладах освіти для дітей з порушеннями психофізичного розвитку: теоретичний аспект проблеми. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб.наук.пр. №1(3). К., 2004. С.291-295.
  99. http://Хохліна О.П. Методика формування діяльності учнів з недоліками інтелектуального розвитку на заняттях з трудового навчання. Рідна школа. №10. С.33-35.
  100. http://Хохліна О.П. Психологічні прояви розумової сфери у школярів з різними інтелектуальними можливостями в процесі трудової діяльності. Педагогіка і психологія. №1. С.81-91.
  101. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г. М. Організація корекційно-розвивальної роботи на заняттях трудового навчання в 1-3 класах допоміжної школи. Дефектологія. 2004. №3. С.6-11.
  102. http://Блеч Г.О., Хохліна О.П. До проблеми педагогічного забезпечення якостей знань з природознавства в учнів допоміжної школи. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод.зб. Вип.5. К.: Науковий світ, 2004. С.188-191.
  103. http://Кущенко І.В., Хохліна О.П. До проблеми засвоєння техніко-технологічних знань учнями початкових класів допоміжної школи. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод.зб. Вип.5. К.: Науковий світ, 2004. С.240-243.
  104. http://Хохліна О.П. Удосконалення спеціальної освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод.зб. Вип.5. К.: Науковий світ, 2004. С. 51-54.
  105. http://Хохліна О.П. Теоретичні основи вдосконалення спеціальної освіти дітей з порушеннями розумового розвитку. Імідж сучасного педагога: Спеціальна педагогіка: реалії та перспективи. 2004. №8-9. С.38-41.
  106. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г.М. Характеристика змісту трудового навчання як засобу формування загальноадаптаційних можливостей учнів допоміжної школи. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб.наук.пр. №1(3). К., 2004. С.167-171.
  107. http://Хохліна О.П. Визначення показників ефективності освітнього процесу в допоміжній школі. Дефектологія. №3. С.19-23.
  108. http://Хохлина Е.П. Исследование психолого-педагогических основ коррекционной направленности трудового обучения учащихся с ограниченными умственными возможностями. Дефектология. М., 2003. №2. С.25-35.
  109. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г. М. Елементи графічної грамоти на уроках трудового навчання в молодших класах допоміжної школи. Дефектологія. 2003. №4. С.27-29.
  110. http://Хохліна О.П., Глоба О.П. Сутність корекційно-розвивальної роботи в спеціальних закладах освіти для дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Освіта Донбасу: Науково-методичне видання. Луганськ: Вид-во ЛДПУ ім. Т.Шевченка “Альма-Матер”, 2003. №2. С.66-68.
  111. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г. М. Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-3 класів допоміжної школи з трудового навчання. Трудова підготовка в закладах освіти. 2003. №3. С.19-23.
  112. http://Хохліна О.П. Проблема визначення показників ефективносіт освітнього процесу в допоміжній школі. Педагогіка і психологія. 2003. №2 (ХХХІХ). С.81-88.
  113. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г. М. Загальна характеристика оновленого змісту трудового навчання та рівнів оцінювання навчальних досягнень учнів 1-3 класів допоміжної школи. Рідна школа. 2003. №7. С.11-14.
  114. http://Хохліна О.П. Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей. Педагогіка і психологія. №3-4. С.72-76.
  115. http://Хохліна О.П. Корекція розвитку дитини в спеціальних закладах освіти: теоретичний аспект проблеми. Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки: Зб.наук.праць Ін-ту кор. педагогіки та психології, кафедра тифлопедагогіки. Вип. 2. К., 2003. С.128-133.
  116. http://Хохліна О.П. Удосконалення змісту навчання та особливості оцінювання навчальних досягнень учнів допоміжної школи. Дефектологія. 2002. №3. С.9-13.
  117. http://Хохліна О.П. Удосконалення змісту освіти школярів з обмеженими розумовими можливостями. Рідна школа. 2002. Лютий. С. 37–39.
  118. http://Хохліна О.П. Формування самостійності та цілеспрямованості трудової діяльності в учнів з обмеженими розумовими можливостями. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод.зб. Вип.4. К.: Знання, 2002. С.286-291.
  119. http://Хохліна О.П. Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів спеціальних загальноосвітніх (допоміжних) шкіл (Проект). Рідна школа. 2002. №10. С.17-18.
  120. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г. М., Єременко І. Г. Структура оновленого змісту трудового навчання в 1-3 класах допоміжної школи. Дефектологія. 2002. №4. С.2-3.
  121. http://Хохліна О.П. Розвиток в учнів допоміжної школи усвідомленості учбово-практичної діяльності на заняттях з трудового навчання. Дефектологія. 2002. №2. С.8-11.
  122. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г. М. Удосконалення змісту трудового навчання у допоміжній школі. Трудова підготовка в закладах освіти. 2002. №4. С.32-34.
  123. http://Хохліна О.П. Формування індивідуального стилю діяльності в процесі трудового навчання учнів з вадами інтелекту. Гуманізація навчально-виховного процесу: Наук.-метод. зб. Вип. 9 / За ред. Легенького Г.І. та Сипченка В.І. Слов’янськ: Видавн.центр СДПІ, 2001. С.174-177.
  124. http://Хохліна О.П. Розвиток дитини: Формування індивідуального стилю діяльності. Освіта і управління. 1999 (2001). Т. 3. Число 4. К., 2001. С. 69-74.
  125. http://Хохліна О.П. Розвиток діяльності як умова формування у молодших школярів загальних здібностей до навчання і праці. Актуальні проблеми валеологічної освіти в навчальних закладах України в сучасних умовах: Зб. наук. праць Кіровоградського держ. пед. ун-ту ім. В.Вінниченка. Кіровоград, 2001. С. 150–156.
  126. http://Хохлина Е.П. О результатах исследования психолого-педагогических основ коррекционной направленности трудового обучения учащихся с ограниченными умственными возможностями. Дефектологическое образование в республике Беларусь: Состояние и перспективы: Матер. респ. научн.-практ. конф. 29–30 мая 2001 г. Ч. 1. Минск, 2001. С. 220–223.
  127. http://Хохліна О.П. До концепції державних стандартів галузей знань для дітей з обмеженими розумовими можливостями. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод. зб. Вип. 2. К.: Науковий світ, 2001. С. 90–94.
  128. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г.М., Єременко І.Г. Обґрунтування удосконалення змісту трудового навчання (початкова ланка) для допоміжної школи. Дефектологія. 2001. №4. С. 7–10.
  129. http://Хохліна О.П. Дослідження розумової сфери в учнів з обмеженими розумовими можливостями в процесі трудової діяльності. Медико-психологічні проблеми дефектології: Зб. наук. праць. Херсон, 2001. С. 215–225.
  130. http://Хохліна О.П. Проблема корекційної спрямованості спеціальної освіти у змісті професійної підготовки дефектолога. Соціальна робота у сфері освіти: Проблеми професійної підготовки та діяльності: Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського пед. ун-ту. Серія соц. пед. Вип. 2. Т. 1. Кам’янець-Подільський, 2000. С. 126–129.
  131. http://Хохліна О.П. Система практичних завдань як засіб розумового розвитку учнів у процесі трудового навчання. Педагогіка і психологія професійної освіти. Львів, 2000. № 2. С. 150–154.
  132. http://Хохліна О.П. Формування усвідомленості розумової діяльності в процесі трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку. Психологія: Зб. наук. праць нац. педун-ту ім. М.П. Драгоманова. Вип. 3(10). К., 2000. С. 223–228.
  133. http://Хохліна О.П. Корекційно-розвивальна робота в системі загальної освіти. Дефектологія. – 2000. №2. С.11-16.
  134. http://Хохліна О.П. Козленко М.О., Мерсіянова Г.М. Турчинська В.Є. Проект концепції державного стандарту освіти розумово відсталих учнів. Дефектологія. №1. С. 2–4.
  135. http://Хохліна О.П. Диференціальна діагностика інтелектуального розвитку дітей на основі його вивчення в процесі трудового навчання. Практична психологія та соціальна робота. 2000. №4. С. 45–47.
  136. http://Хохліна О.П. Методичне забезпечення корекції розумової сфери в процесі трудового навчання дітей з інтелектуальними вадами розвитку. Гуманізація навчально-виховного процесу: Наук.-метод. збірник / За ред. Легенького Г. І. та Сипченка В. І. Вип. 8. Слов’янськ: ІЗМН–СДПУ, 2000. С. 200–204.
  137. http://Хохліна О.П. Розумовий розвиток учнів у процесі трудового навчання. Педагогіка і психологія. №1. С. 33–40.
  138. http://Хохліна О.П. Проблема корекційної спрямованості трудового навчання дітей з інтелектуальними вадами. Психологія: Зб. наук. праць Нац. пед. ун-ту ім. М.П. Драгоманова. Вип. 2(9).Ч. 2. К., 2000. С. 3–10.
  139. http://Хохліна О.П. Сутність предмета корекційно-розвивальної роботи в процесі трудового навчання дітей з вадами розумового розвитку. Наука і освіта (Південний наук. центр АПН У). Одеса, 2000. №3. С. 50–53.
  140. http://Хохліна О.П. Психологічна характеристика учіння як загальнолюдської діяльності. Науковий вісник Південноукраїнського держ. пед. ун-ту ім. К.Д. Ушинського: Зб. наук. праць. Вип. 5–6. Одеса: ПДПУ ім. К.Д. Ушинського, 2000. С. 198–203.
  141. http://Хохліна О.П. Закономірності усвідомлення учнями з порушеннями інтелектуального розвитку сутності розумової діяльності у процесі праці. Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д. — Т. 2. Ч. 2. Рівне: Волинські обереги, 2000. С. 192–196.
  142. http://Хохліна О.П. Особливості формування розумової сфери дітей з недоліками інтелекту в процесі трудового навчання. Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д. Т. 2. Ч. 2. Рівне: Волинські обереги, 2000. С. 126–131.
  143. http://Хохліна О.П. Загальні інтелектуальні здібності дитини: шляхи формування (на матеріалі трудового навчання). Практична психологія та соціальна робота. 2000. № 5. С. 9–11.
  144. http://Хохліна О.П. Формування діяльності в процесі трудового навчання молодших школярів. Початкова школа. 2000. №8. С.51-52.
  145. http://Хохліна О.П. До проблеми формування учбової діяльності в учнів з вадами інтелектуального розвитку. Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі. Вип. 1. К., 2000. С. 84–87.
  146. http://Хохліна О.П. Методика формування загальних інтелектуальних здібностей дитини (на матеріалі трудового навчання). Практична психологія та соціальна робота. К., 2000. № 6. С. 23–25.
  147. http://Хохліна О.П. Методика формування загальних інтелектуальних здібностей дитини (на матеріалі трудового навчання) (закінчення). Практична психологія та соціальна робота. 2000. № 7. С. 31–35.
  148. http://Хохліна О.П. Теоретичні засади формування усвідомленості учіння в дітей із вадами інтелектуального розвитку. Дефектологія №1. С.16-18.
  149. http://Хохліна О.П. Проблема розвитку дитини з вадами інтелекту у працях Л. С. Виготського. Педагогіка і психологія. №1. С.136-142.
  150. http://Хохліна О.П. Конкретизація корекційно-розвивальної мети освіти у підручнику для допоміжної школи. Проблеми сучасного підручника: Зб. наук. праць. К.: Комп’ютер у школі та сім’ї, 1999. С. 159–162.
  151. http://Хохліна О.П. Мета освіти у змісті навчання розумово відсталих дітей. Педагогіка і психологія. №4. С. 70–75.
  152. http://Хохліна О.П. Корекційна спрямованість навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями. Дефектологія. №2. С.2-3.
  153. http://Хохліна О.П. Стимулювання діяльності розумово відсталих школярів у процесі трудового навчання. Дефектологія. 1998. №1. С.20-22.
  154. http://Хохліна О.П. Усвідомленість учбової діяльності у розумово відсталих школярів. Дефектологія. 1997. №2. С.17-9.
  155. http://Хохліна О.П. Л.Виготський про розвиток розумово відсталих дітей. Педагогіка і психологія. – №2. – С.186-193.
  156. http://Хохліна О.П. Корекційна спрямованість трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку. Педагогіка і психологія. 1996. С.160-167.
  157. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г.М. Корекційна спрямованість трудової підготовки дітей з недоліками розумового розвитку. Педагогіка і психологія. №2. С.77-84.
  158. http://Хохліна О.П. Особливості інтелектуальної готовності до праці дітей з вадами розумового розвитку. Педагогіка і психологія. №3. С. 73–80.
  159. http://Хохлина Е.П. Формирование интеллектуальной готовности к трудовой деятельности у учащихся вспомогательной школы как условие их социально-трудовой адаптации. Specialiuju poreikiu assmenu integracija: Mokslines konferencijos tezes. Siauliai: Tempus, 1993. С. 33–35.
  160. http://Хохліна О.П.Особенности формирования интеллектуального компонента готовности учащихся с задержкой психического развития к трудовой деятельности: автореф. дис. … канд. психол. наук: 19.00.10. Москва, 1991. 22 с.
  161. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г.М. Шляхи формування в учнів з затримкою психічного розвитку інтелектуальної готовності до трудової діяльності. Методика трудового навчання: Республ. Наук.-метод. зб. К.: Вища школа, 1987. Вип. 18. С.115-121.
  162. http://Хохлина Е.П. О теоретических предпосылках психологической подготовки молодежи к трудовой деятельности. Программированное обучение: Республ. межведомств. научн. сб. К.: Вища школа, 1986. Вып. 23. С. 76–80.
  163. http://Хохлина Е.П. Исследование интеллектуальной готовности учащихся к трудовой деятельности Программированное обучение: Республ. межведомств. научн. сб. К.: Вища школа, 1985. Вып. 22. С. 105–114.
  164. http://Хохлина Е.П. Изучение особенностей технического мышления рабочих как необходимый компонент подготовки и повышения квалификации педагогических кадров предприятий. Педагогические проблемы совершенствования и профессионального обучения учащихся и подготовки рабочих кадров на производстве в условиях реформы общеобразовательной и профессиональной школы: Тезисы докладов и выступлений на 15 научной сессии АПН СССР, отделения педагогики и психологии профтехобразования АПН СССР секции «Подготовка и повышение квалификации рабочих на производстве». С. 78–80.
  165. http://Хохлина Е.П. (Андросюк Е.П.). Особенности умственной деятельности рабочих в творческом процессе. Методологические проблемы технического творчества. Рига, 1979. С. 49–50.
  166.  

Навчально-методичні праці:

  1. http://Хохліна О.П. Теоретико-методологічні проблеми психології: навч. посібн. Київ: Симоненко О.І., 2021. 244 с.
  2. http://Психологія: методичні рекомендації до виконання дипломної роботи / уклад.: Л.В. Помиткіна, О.П. Хохліна, Т.В. Вашека. К.: Вид-во НАУ-друк, 2019. 48 с.
  3. http://Хохліна О.П. Методологічні й теоретичні основи психології: навч. пос. Київ: Нац. акад. внутр. справ, 232 с. 
  4. http://Хохліна О.П., Кущенко І.В., Гребенюк М.О. Загальна психологія: хрестоматія (у 3 ч.). Київ: Нац. акад. внутр. справ, 2014. Ч.1. 296 с.
  5. http://Хохліна О.П., Кущенко І.В., Гребенюк М.О. Загальна психологія: хрестоматія (у 3 ч.). Київ: Нац. акад. внутр. справ, 2014. Ч.2. 296 с.
  6. http://Хохліна О.П., Кущенко І.В., Гребенюк М.О. Загальна психологія: хрестоматія (у 3 ч.). Київ: Нац. акад. внутр. справ, 2014. Ч.3. 160 с.
  7. http://Хохліна О.П. (серед авторів) Міжнародна поліцейська енциклопедія: у 8 т. К.: Атіка, 2014. Т.8. – «Інформаційно-аналітична, освітня та наукова діяльність, психологічні засади поліцейської служби; міжнародне співробітництво». 1132 с.
  8. http://Хохліна О.П. Теоретичні засади удосконалення змісту освіти школярів з порушеннями інтелекту на перетині століть. Галина Мерсіянова: Життєві віхи. Науковий шлях: наук.-метод. посібник / Г.О.Блеч, І.В.Бобренко, Л.С.Вавіна та ін.; НАПН України, Ін-т спец. пед.-ки; За ред.. В.В.Засенка. К.: Фенікс, 2014. С. 116-129.
  9. http://Хохліна О.П. , Кущенко І.В., Гребенюк М.О. Загальна психологія: Хрестоматія. Навчальний посібник. К.: Істина, 2013. 736 с.
  10. http://Хохліна О.П. Сучасні психологічні теорії особистості. Навчально-методичні матеріали для студентів 6КМП курсу з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» з галузі знань 0301 «Соціально-політичні науки» за спеціальністю «Психологія» юридично-психологічного факультету /Укл. Н.С.Полудьонна та ін.. К.: НАВС, 2013. С.61-68.
  11. http://Хохліна О.П. Загальна психологія. Навчально–методичні матеріали для студентів 1КП курсу з підготовки фахівців освітньо–кваліфікаційного рівня “Бакалавр” за напрямом підготовки “Психологія” юридично-психологічного факультету термін навчання 5 років на основі повної загальної середньої освіти за рахунок коштів фізичних, юридичних осіб НАВС. К.: НАВС, 2013. С.38-73.
  12. http://Хохліна О.П. Загальна психологія з практикумом. Навчально-методичні матеріали для студентів 3-КП-В курсу з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “спеціаліст” з галузі знань 0401 “Соціально-політичні науки” за напрямом підготовки “Психологія” (7.040101) факультету заочного навчання цивільних осіб / Уклад.: Хохліна О.П., Кущенко І.В., Ніколенко Д.О. та ін.; за редакцією кандидата юридичних наук, доцента Мозоля А.П. К. : Національна академія внутрішніх справ, 2012. С.59-91.
  13. http://Хохліна О.П., Горбенко С.Л. Загальна психологія. Соціальна психологія. Захист бакалаврської роботи: метод. рек. з підготов. до державної атестації. Київ: Нац. акад. внутр. справ, 2014. 168 с.
  14. http://Хохліна О.П. Основи спеціальної психології: курс лекцій. Київ: Нац. акад. внутр. справ, 2011. 104 с.
  15. http://Хохліна О.П. (серед авторів) Дефектологічний словник: Навчальний посібник / За ред.. Бондаря В.І., Синьова В.М. К.: «МП Леся», 2011. 528 с.
  16. http://Хохліна О.П. Загальна психологія: Методичні рекомендації з підготовки до державного екзамену. К.: НАВС, 2011. 76 с.
  17. http://Навчально-методичні матеріали для студентів 1 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” галузі знань 0301 „Соціальні науки” напряму підготовки 6.030102 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. 180 с.
  18. http://Навчально-методичні матеріали для студентів 2 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” галузі знань 0301 „Соціальні науки” напряму підготовки 6.030102 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. 168 с.
  19. http://Навчально-методичні матеріали для студентів 3 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” галузі знань 0301 „Соціальні науки” напряму підготовки 6.030102 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. 256 с.
  20. http://Навчально-методичні матеріали для студентів 4 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” галузі знань 0301 „Соціальні науки” напряму підготовки 6.030102 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. 268 с.
  21. http://Навчально-методичні матеріали для студентів 4 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” галузі знань 0301 „Соціальні науки” напряму підготовки 6.030102 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. 268 с.
  22. http://Хохліна О.П. Методологія та організація наукових досліджень. Навчально-методичні матеріали для студентів К-М-2 курсу / За ред.. Л.В.Кравченка. К.: КНУВС, 2009. С.82-85.
  23. http://Навчально-методичні матеріали для студентів 5 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „спеціаліст” напряму підготовки 0401 „Психологія” за спеціальністю 7.040101 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. 160 с.
  24. http://Хохліна О.П. Методологія та організація наукових досліджень. Навчально-методичні матеріали для студентів К-М-2 курсу / За ред.. Л.В.Кравченка. К.: КНУВС, 2009. С.82-85.
  25. http://Хохліна О.П. Загальна психологія. Навчально-методичні матеріали для студентів 1 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” галузі знань 0301 „Соціальні науки” напряму підготовки 6.030102 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. С.69-116.
  26. http://Хохліна О.П. Методичні рекомендації з підготовки курсових робіт. Навчально-методичні матеріали для студентів 3 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” галузі знань 0301 „Соціальні науки” напряму підготовки 6.030102 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. С. 242-254.
  27. http://Хохліна О.П. Методологічні та теоретичні основи психології. Навчально-методичні матеріали для студентів 4 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” галузі знань 0301 „Соціальні науки” напряму підготовки 6.030102 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. С.5-17.
  28. http://Хохліна О.П. Основи спеціальної психології. Навчально-методичні матеріали для студентів 4 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” галузі знань 0301 „Соціальні науки” напряму підготовки 6.030102 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. С.19-30.
  29. http://Хохліна О.П. Методичні рекомендації з підготовки до державного екзамену „Загальна психологія”. Навчально-методичні матеріали для студентів 4 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” галузі знань 0301 „Соціальні науки” напряму підготовки 6.030102 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. С.215-265.
  30. http://Хохліна О.П. Методичні рекомендації з підготовки дипломних робіт. Навчально-методичні матеріали для студентів 5 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „спеціаліст” напряму підготовки 0401 „Психологія” за спеціальністю 7.040101 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. С.91-104.
  31. http://Хохліна О.П. Методичні рекомендації з підготовки до державного екзамену „Загальна психологія”. Навчально-методичні матеріали для студентів 5 курсу факультету правового забезпечення підприємницької діяльності та психології з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня „спеціаліст” напряму підготовки 0401 „Психологія” за спеціальністю 7.040101 „Психологія” /За ред. В.О.Коваленка, О.П.Хохліної. К.: КНУВС, 2010. С.105-156.
  32. http://Хохліна О.П. Методологія наукового пізнання. Навчально-методичні матеріали для студентів 1-К- МП курсу з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» з напряму 0401 «Психологія» за спеціальністю «Психологія» (8.040101) факультету заочного навчання цивільних осіб (термін навчання – 1 рік, на основі навчання вищої психологічної освіти за кошти фізичних (юридичних) осіб. К.: КНУВС, 2010. С.5-9.
  33. http://Хохліна О.П. Загальна методологія та методи науково-теоретичних досліджень. Навчально-методичні матеріали для студентів 1-К- МП курсу з підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» з напряму 0401 «Психологія» за спеціальністю «Психологія» (8.040101) факультету заочного навчання цивільних осіб (термін навчання – 1 рік, на основі навчання вищої психологічної освіти за кошти фізичних (юридичних) осіб. К.: КНУВС, 2010. С.92-99.
  34. http://Хохліна О.П., Синьов В.М., Матвєєва М.П. Психологія розумово відсталої дитини: підручник. Київ: Знання, 2008. 360 с.
  35. http://Мерсіянова Г.М., Хохліна О.П. Трудове навчання : підручник для 1 кл. допом. шк. – Київ : Неопалима купина, 2008. 96 с.
  36. http://Мерсіянова Г.М., Хохліна О.П. Трудове навчання : підручник для 2 кл. допом. шк. – Київ : Неопалима купина, 2008. 96 с.
  37. http://Мерсіянова Г.М., Хохліна О.П. Трудове навчання : підручник для 3 кл. допом. шк. – Київ : Ліга, 2008. 112 с.
  38. http://Хохліна О.П. Корекційна спрямованість трудового навчання в допоміжній школі: навч.-метод. пос. Київ: Імідж Принт, 2006. 176 с.
  39. http://Хохліна О.П. Психолого-педагогічні засади виховання, розвитку та сприяння соціально-побутовій адаптації дітей шкільного віку з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. Психолого-педагогічний супровід дітей шкільного віку з помірною та тяжкою розумовою відсталістю / за ред. В.І. Бондаря, В.В. Засенка. К.:ТОВ «Поліпром», 2006. С.4-19.
  40. http://Хохліна О.П. Розумовий розвиток учнів молодших класів школи інтенсивної педагогічної корекції у процесі трудового навчання: навч.-метод. посіб. Київ: Вежа, 2005. 144 с.
  41. http://Хохліна О.П. Розумово відстала дитина. Діти з особливими портебами: поради батькам. Книга 1 / за ред. В.І. Бондаря, В.В. Засенка. Київ: Наук. світ, 2004. С.151-169.
  42. http://Хохліна О.П. Підготовка розумово відсталої дитини до навчання у школі. Підготовка до школи дітей з особливими потребами в умовах сімꞌї: поради батькам. Книга 2 / за ред. В.І. Бондаря, В.В. Засенка. Київ: Наук. світ, 2005. С.163-184.
  43. http://Хохліна О.П. Особистісний розвиток розумово відсталих молодших школярів у сімꞌї. Діти з особливими потребами у початковій школі: поради батькам. Книга 3 / за ред. В.І. Бондаря, В.В. Засенка. Київ: Наук. світ, 2006. С.63-94.
  44. http://Хохліна О.П. (серед авторів) Державний стандарт спеціальної освіти: Проект. К., 2004. 361 с.
  45. http://Хохліна О.П. (серед авторів) Спеціальна педагогіка: Понятійно-термінологічний словник / За ред. В.І.Бондаря. Луганськ: «Альма-Матер», 2003. 436 с.
  46. http://Хохліна О.П., Мерсіянова Г.М., Глоба О.П. Формування усвідомленості діяльності в процесі трудового навчання учнів допоміжної школи: навч.-метод. посібн. Луганськ: Альма-матер, 2002. 60 с.
  47. http://Хохліна О.П. (ред., серед авторів) Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів спеціальної загальноосвітньої (допоміжної) школи для дітей з порушеннями розумового розвитку. К., Луганськ, 2002. 95 с.
  48. http://Хохліна О.П. (серед авторів) Український дефектологічний словник. К.: Милосердя України, 2001. 212 с.
  49. http://Хохліна О.П. Забезпечення корекційної спрямованості трудового навчання учнів із затримкою психічного розвитку. Методичні рекомендації. К.: ІСДО, 1995. 56 с.